Vánoční slevy na vybrané značky

Přihlásit se

Správa účtu

Nerezová propojovací trubka Akrapovič k výfukové koncovce Monster 937/DesertX

Zboží bylo vloženo do košíku
Všechny doporučené produkty
Akce
Propojovací trubka L-D9SO1 Monster 937/DesertX
6 800 Kč Cena:6 460 Kč
Kód produktu: L-D9SO1
Výrobce: AKRAPOVIČ
K tomuto produktu máte DOPRAVU ZDARMA
Při výměně zboží další poštovné NEPLATÍTE
Odborník na telefonu (Po-Pá 9-16) ...

Dotázat se na produkt

 
Více

Propojovací trubka L-D9SO1 Monster 937/DesertX

Nerezová propojovací trubka Akrapovič "L-D9SO1" k výfukové koncovce pro motocykly Ducati S-D9SO17-HCQT (Monster 937) S-D9SO19-HJAT (DesertX)

Určeno pro motocykly:
Ducati MONSTER 937 (2021-2023)
Ducati MONSTER 937 SP (2023)
Ducati DesetX (2022-2024)

 

Nově vyvinuté volitelné spojovací potrubí, vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli, je zaměřeno na jezdce, kteří hledají lepší výkon a snížení hmotnosti. Jeho konstrukce odstraňuje sériový předtlumič výfuku – kde je umístěn sériový katalyzátor – což umožňuje méně omezený průtok plynu pro podporu výkonu ve středním a vysokém rozsahu otáček. V kombinaci se Slip-On Line (Titanium) tato dvojice zvyšuje výkon o 2,8 kW (3,8 k) při 8 600 ot./min a točivý moment o 3,3 Nm při 7 100 ot./min (při testování na dynamo Akrapovič ve srovnání s Monsterem používajícím standardní sériový výfuk), a zároveň poskytuje hluboký závodní zvuk. Hmotnost je snížena o 3,8 kg, což je úspora 80 % proti skladové verzi. Vyvinuto pouze pro použití na uzavřených tratích a závodních tratích, doporučuje se přemapování ECU pro dosažení optimálního výkonu tohoto příslušenství odvozeného ze závodu.Nově vyvinuté volitelné spojovací potrubí, vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli, je zaměřeno na jezdce, kteří hledají lepší výkon a snížení hmotnosti. Jeho konstrukce odstraňuje sériový předtlumič výfuku – kde je umístěn sériový katalyzátor – což umožňuje méně omezený průtok plynu pro podporu výkonu ve středním a vysokém rozsahu otáček. V kombinaci se Slip-On Line (Titanium) tato dvojice zvyšuje výkon o 2,8 kW (3,8 k) při 8 600 ot./min a točivý moment o 3,3 Nm při 7 100 ot./min (při testování na dynamo Akrapovič ve srovnání s Monsterem používajícím standardní sériový výfuk), a zároveň poskytuje hluboký závodní zvuk. Hmotnost je snížena o 3,8 kg, což je úspora 80 % proti skladové verzi. Vyvinuto pouze pro použití na uzavřených tratích a závodních tratích, doporučuje se přemapování ECU pro dosažení optimálního výkonu tohoto příslušenství odvozeného ze závodu.
Instalace volitelného spojovacího potrubí (SS) činí ES/ECE typové schválení Slip-On Line (titan) neplatným.
TENTO PRODUKT NESPLŇUJE POŽADAVKY NA EMISNÍ SHODY PRO POUŽITÍ NA ULICÍCH NEBO DÁLNICÍCH.

Příslušenství k produktu
Podobné produkty
  • LeoVince LV One Evo Aprilia Tuareg 660 (22 >)

    LV One Evo Aprilia Tuareg 660 (22 >)
    Akce
    Neznámý termín výroby
    13 610 Kč Cena:12 249 Kč
  • LeoVince LV-10 Carbon Suzuki GSX-S 950/1000 (21-22)

    LV-10 Carbon Suzuki GSX-S 950/1000 (21-22)
    Akce
    Neznámý termín výroby
    9 713 Kč Cena:8 742 Kč
  • LeoVince LV One Evo Triumph Tiger 800 (11-16)

    LV One Evo Triumph Tiger 800 (11-16)
    Akce
    Skladem u dodavatele
    11 105 Kč Cena:9 995 Kč