10% sleva na všechny helmy do 31.8.2024. Slevový kód : HELMA10

Přihlásit se

Správa účtu

Nerezová propojovací trubka Akrapovič k výfukové koncovce Monster 937/DesertX

Zboží bylo vloženo do košíku
Všechny doporučené produkty
Novinka
Propojovací trubka L-D9SO1 Monster 937/DesertX
Toto zboží obvykle nebývá v ČR skladem a jedná se o zakázkový dovoz ze zahraničí. Pravděpodobná dodací lhůta je cca 1-8 týdnů. Pro upřesnění termínu nás kontaktujte, popř. po objednání budete kontaktováni s oznámením předpokládaného dodání do ČR
Cena:6 800 Kč
Kód produktu: L-D9SO1
Výrobce: AKRAPOVIČ
K tomuto produktu máte DOPRAVU ZDARMA
Při výměně zboží další poštovné NEPLATÍTE
Odborník na telefonu (Po-Pá 9-16) ...

Dotázat se na produkt

 
Více

Propojovací trubka L-D9SO1 Monster 937/DesertX

Nerezová propojovací trubka Akrapovič "L-D9SO1" k výfukové koncovce pro motocykly Ducati S-D9SO17-HCQT (Monster 937) S-D9SO19-HJAT (DesertX)

Určeno pro motocykly:
Ducati MONSTER 937 (2021-2023)
Ducati MONSTER 937 SP (2023)
Ducati DesetX (2022-2024)

 

Nově vyvinuté volitelné spojovací potrubí, vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli, je zaměřeno na jezdce, kteří hledají lepší výkon a snížení hmotnosti. Jeho konstrukce odstraňuje sériový předtlumič výfuku – kde je umístěn sériový katalyzátor – což umožňuje méně omezený průtok plynu pro podporu výkonu ve středním a vysokém rozsahu otáček. V kombinaci se Slip-On Line (Titanium) tato dvojice zvyšuje výkon o 2,8 kW (3,8 k) při 8 600 ot./min a točivý moment o 3,3 Nm při 7 100 ot./min (při testování na dynamo Akrapovič ve srovnání s Monsterem používajícím standardní sériový výfuk), a zároveň poskytuje hluboký závodní zvuk. Hmotnost je snížena o 3,8 kg, což je úspora 80 % proti skladové verzi. Vyvinuto pouze pro použití na uzavřených tratích a závodních tratích, doporučuje se přemapování ECU pro dosažení optimálního výkonu tohoto příslušenství odvozeného ze závodu.Nově vyvinuté volitelné spojovací potrubí, vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli, je zaměřeno na jezdce, kteří hledají lepší výkon a snížení hmotnosti. Jeho konstrukce odstraňuje sériový předtlumič výfuku – kde je umístěn sériový katalyzátor – což umožňuje méně omezený průtok plynu pro podporu výkonu ve středním a vysokém rozsahu otáček. V kombinaci se Slip-On Line (Titanium) tato dvojice zvyšuje výkon o 2,8 kW (3,8 k) při 8 600 ot./min a točivý moment o 3,3 Nm při 7 100 ot./min (při testování na dynamo Akrapovič ve srovnání s Monsterem používajícím standardní sériový výfuk), a zároveň poskytuje hluboký závodní zvuk. Hmotnost je snížena o 3,8 kg, což je úspora 80 % proti skladové verzi. Vyvinuto pouze pro použití na uzavřených tratích a závodních tratích, doporučuje se přemapování ECU pro dosažení optimálního výkonu tohoto příslušenství odvozeného ze závodu.
Instalace volitelného spojovacího potrubí (SS) činí ES/ECE typové schválení Slip-On Line (titan) neplatným.
TENTO PRODUKT NESPLŇUJE POŽADAVKY NA EMISNÍ SHODY PRO POUŽITÍ NA ULICÍCH NEBO DÁLNICÍCH.

Příslušenství k produktu
Podobné produkty
  • LeoVince LV-10 Carbon Honda MSX 125 (Grom) (22 >)

    LV-10 Carbon Honda MSX 125 (Grom) (22 >)
    Neznámý termín výroby
    Cena:15 837 Kč
  • LeoVince Factory S Yamaha YZF-R6 (06-21)

    Factory S Yamaha YZF-R6 (06-21)
    Neznámý termín výroby
    Cena:26 971 Kč
  • LeoVince GP Corsa Matte Kawasaki Z 125 Pro (17-22)

    GP Corsa Matte Kawasaki Z 125 Pro (17-22)
    Neznámý termín výroby
    Cena:7 486 Kč