Elektrický motocykl Sur-Ron LIGHT BEE X L1E 40Ah Battery Pack
Toto zboží je skladem na prodejně. Je-li objednané do 12:00, je expedováno ještě týž pracovní den.
Toto zboží je skladem u dodavatele. Zboží je expedováno za 1-2 pracovní dny od objednání. Stav skladu u dodavatele je aktualizován nejpozději každých 24 hodin.
Toto zboží bývá obvykle u dodavatele skladem, expedujeme za 1-2 pracovní dny od objednání.
Toto zboží bývá obvykle u dodavatele skladem, expedujeme za 2-3 pracovní dny od objednání.
Výrobce: SUR-RON
Modelová řada: Sur-Ron LIGHT BEE X
Dotázat se na produkt
Light Bee X L1e 40Ah model 2024
Elektro off-road motokolo Sur-Ron LIGHT BEE X L1e model 2024 (40Ah Battery Pack)
- Light Bee X L1e je plně vybaven pro provoz na pozemních komunikacích a k jeho řízení potřebujete řidičský průkaz skupiny AM, nebo B!
Elektrická freeride motorka do terénu, žádné těžké olověné akumulátory s krátkou výdrží ale Li-ion Panasonic 60V 40Ah s tichou rychlo nabíječkou 10A. Díky špičkové technologii zpracování, kovanému rámu z hliníkových slitin při tlaku až 6000 tun a lithiovému akumulátoru váží motocykl pouhých 56Kg. Z toho rám jen 7,8kg. Díky této hmotnosti je motocykl vhodný jak pro ženy, tak děti s dostatečnou výškou. Klidnou jízdou cca 20km/h ujedete až 100km (tak pomalu nikdo nevydrží jet tak počítejte s dojezdem cca 40km v kopcovitém terénu). Akumulátor je plně nabitý za cca 3hodiny (posledních pár procent u lithiových akumulátorů trvá vždy nejdéle). Trvanlivý bezúdržbový bezkartáčový motor má nominální výkon 6000W. Max rychlost je cca 73km/h, zrychlení z 0 na 50km/h za pouhé 4s, díky vyladěnému převodu a FOC systému řízení, je výsledný maximální kroutící moment na kole úžasných 250Nm a vyjedete tak téměř každý kopec i se stoupáním nad 45°. Komfort doplňuje USB zásuvka 2A pro nabíjení telefonu, navigace, přídavných světel atd. Motorka je pojata jako ultralehký dirt-bike
POZOR, homologovaná verze se dodává omezena na 2000 W a 45 Km/h
Počet nabíjecích cyklů lithiových akumulátorů se počítá na "plné" cykly. Pokud tedy vybijete akumulátor do poloviny a opět nabijete je to dokonce méně než polovina cyklu - díky cyklické závislosti, která je nelineární. Nejvíce tedy škodí vybít akumulátor zcela. O akumulátor se stará řídicí jednotka se čtyřmi snímači teploty akumulátoru, která nedovolí překročení provozních parametrů daných výrobcem článků Panasonic.